2013. augusztus 10., szombat

13. rész - Mit tegyek?

Sziasztook! :)


Köszönöm mindenkinek aki kommentelt :) Nagyon örülök neki, hogy tetszik a blogom. LovelyGirl tanácsára adok nektek egy kis engedményt. Ha megvan a hét komment már aznap jön az új rész. Ha hat van meg akkor kedden ha öt akkor szerdán hozom :) Jó olvasást.. Komizzatok :3


Reggel fáradtan ébredtem és úgy nézhettem ki, mint a mosott szar. Valamikor hajnali három körül sikerült elaludnom, a fülhallgató változatlanul a fülemben volt, a telefonom pedig már felforrósodott és a lemerülés határán állt, nem csodálom. A szobában körbe nézve senkit nem láttam. Nem tudtam mennyi lehet az idő, automatikusan a fürdőbe sétáltam, és megmostam az arcom, hogy kicsit felébredjek. Nem néztem ki sokkal jobban, de annyira már nem voltam félhalott. Komótosan lesétáltam a lépcsőn, mikor megláttam Bent, aki aggódva nézett rám, majd biztatóan rámosolyogtam.
-Jó reggelt, Millie. - köszöntött.
-Jó reggelt. Adam? - mentem a kávé felé.
-Elméletileg elkísérte Sammyt boltba.
-Na mi a fene. - mosolyogtam.
-És veled mi a helyzet? - érdeklődött Ben.
-Ááááá semmi jó. Azt hiszem, ma majd beszélek Jakeval, meg talán Logannal. Nem tudom, tengek egész nap. Nem terveztem semmit.
-Hát, ahogy gondolod. De tudod, ha beszélgetni akarsz, itt vagyok neked. - simogatta meg a hátam kedvesen, én pedig csak mosolyogva bólintottam egyet. A kávé után pedig felsétáltam, hogy megkérdezzem Jaket otthon van e ma. Ahogy ránéztem a telefonom képernyőjére három nem fogadott hívást észleltem. Mind három Jamestől. Ahogy felemelten a telefonom, rányomtam a visszahívásra, James rögtön felvette. -Millie?
-Igen James, szia. Szar a hangod mi a baj?
-Át tudnál jönni? Ne aggódj Kendall nincs itthon.
-Jó, persze megyek. - csaptam össze a készüléket.
Mivel nagyon siettem, mind az átöltözéssel, mind az út megtételével, 20 perc múlva már a csengő megszokott hangját hallottam.
-Szia James. - mondtam, mikor ajtót nyitott. Majd hirtelen megölelt és beljebb húzott. - Mi van veled te őrült?
-Nem akarunk felmenni inkább? - nézett rám.
-De, persze, de mondjad már mi van. - nyaggattam.
-Szakítottunk Halstonnal. - ült le az ágyára.
-Mi? Dehát... mikor? Miért? James, mi történt?
-Hát, igazából nem tudom, de ez ilyen közös döntés volt, úgy döntöttünk, túl kevés időnk van egymásra, így inkább maradjunk csak barátok.
-Ó James, de... nézd csak a jó oldalát, nem veszekedve váltatok szét, hanem tudtok ugyanúgy viselkedni egymással, mint két normális emberi lény. - mosolyogtam rá.
-Igen, igazad van Millie. - mosolygott vissza.
-Amúgy jó a szobád, nem is láttam még. Ezeket honnan szedted? - mutattam a BTR képekkel felszerelt falra.
-Azokat rajongók csinálták nekem, szerintem kedves gesztus, így hát kiraktam a falra.
-Ez aranyos tőled. De egyébként tetszenek a képek.
-Persze, nekem is, szerintem is jól néznek ki. Igazából jó nézni, hogy ennyien szeretnek. Az ajándékoknak nem az értéke a lényeg. - mosolygott. - Szóval, ha ezt meglátom, már jól kezdődik a napom. És veletek mi van végül is?
-Nem tudom, szerintem semmi. Kendall megcsókolta Vanessát. Szóval szerintem ennyi, nem tudok mit tenni, ha ránézek, csak az jut eszembe, amit a hűtő előtt tett.
-Az gázos helyzet, de elég rég óta ismerem már őt, valahogy nem bírom elképzelni, hogy megcsaljon a legjobb barátja barátnőjével. Egyébként meg ő tényleg szeret téged.
-Hát, igazából azt mondta, hogy nem ő csókolta meg, hanem Vanessa, csak nem tudott mit csinálni, de hogy ne tudott volna mit csinálni? Basszus.. bármit tudott volna csinálni. Akármit..
-Megértelek én téged is, meg őt is. De a szakítás akkor sem a legjobb dolog, nekem ezt most pont elhiheted.
-Jajj James. - öleltem meg barátomat. - Ha tudok segíteni csak szólj. Egyébként mit csinálsz ma? Még nem beszéltem meg senkivel semmit.
-Fogalmam nincs. Ötlet?
-Nem tudom, talán kimehetünk a parkba.
-Jó gyerünk. - állt fel az ágyról.
-Egyébként Kendall hol van? - csuktam be a bejárati ajtót.
-Elméletileg boltba ment, de jótól kérdezd. - nevetett. - Jajj, egyébként gondolkoztam rajta ki lehet az a bizonyos H. A szomszédunban lakik egy kislány Hilary a neve, az utolsó pár hétben nem, de előtte nagyon oda meg vissza volt Kendallért. Rá gyanakodhatsz.
-Jó, de ő honnan tudja a telefonszámom? - ültünk le egy padra végül.
-Hát, mert más honnan?
-Na igen, ez egy nagyon jó kérdés. – néztem rá.
-De egyébként meg tegnap kaptam tőle egy üzenetet miszerint örül nekünk végre, szóval remélem, ezek után már leszáll rólam.
-De ne szakítsatok már, beszéljétek meg vagy nem tudom.
-Egyenlőre jó lesz ez így, amikor megláttam egyszerre csalódott voltam mérges és szomorú… Szörnyű volt. Nem tudnám elfelejteni, beleégett az agyamba, a kép mikor a hűtőnél álltak.
-Megértem, de hidd el Kendall tényleg nem tenne ilyet, de lehet, hogy csak nem akarta megbántani a csajt, vagy fogalmam nincs.
-Köszi, elméletileg én lennék a barátnője…
Jamessal végül kora délutánig a parkban mászkáltunk. Az idők során olyanná vált nekem, mint a bátyám. Igaz, mindannyian nagyon a szívemhez nőttek. Nos, azt hiszem ma már nem beszélek Jakeval. Mihelyt beértem a szobánkba, ledőltem az ágyra és magam elé rángattam a laptopot, volt három bejövőm, amiket gyorsan meg is nyitottam.
@HeffronDrive: Millie ne csináld már ezt velem. Mit kéne még tennem? Mondj bármit, akármit, amit szeretnél. Csak kérlek bízz bennem... Ne legyen mar egy hülye félreértés miatt Te meg Én a Mi helyett. Kérlek...
@MilleTaylor07: Kendall, ha tényleg bármit meg akarsz tenni, akkor találd fel az időgépet és lökd el Vanessat.
@SammyMartineZ: Kisláány, rohadt rég beszéltünk, hívj fel, vagy csinálj valamit... :D
@MillieTaylor07: Kislány az apád ... :D Gyere át holnap, akkor beszélhetünk :D
Szépen sorban írogattam vissza a levelekre, mikor amit olvastam teljesen letaglózott.
'Az egy dolog, hogy beláttad KennyBoo nem hozzád való. De érd el, hogy ő se szeressen. Akkor teljesen meg leszek elégedve veled Taylor. ;) Még találkozunk H'
Mit akar még? Mégis, hogy a francba érjem el, hogy ne szeressen, én is imádom őt még mindig függetlenül a történtektől, csak megbízni nem bírok benne. Gondolkodásomnak a telefonom zajongása vettet véget.
-Szia Logan.
-Szia Millie, holnap lesz egy esti 'mindenki szingli kivéve Carlost nem' buli nálunk. - mondta, majd egy drámai hatásszünet után belenevetett a telefonba. - Vicceltem, igazából nagyon semmi nem lesz csak filmet. vagy filmeket nézünk, itt lesz Alexa, Halston, Dustin, reméljük, hogy te is meg Sammy is. 
-Logan, ez nem biztos, hogy jó ötlet.. - érveltem, mire szavamba vágott.
-Nem muszáj, hogy beszélj vele, bár nem ártana, de ha nem akarsz nem muszáj. Amúgy meg majd velem leszel és el van intézve. Vagy úgyis jön Sammy is, majd vele.
-Jól van, Logan, de ha mély depresszióba zuhanok miattad én, kinyírlak. - nevettem.
-Jól van, nyugodtan. Holnap öt óra nálunk. Szia. - szakította meg a vonalat.
-Ben - ültem le az asztalhoz. - holnap este elmegyek Loganékhoz, filmezni meg ilyenek.
-Oké, köszi hogy szóltál.. meg ilyenek. - nevetett. - Szellemekkel suttogó van a tvben. - jelentette ki, mire csak levágta magam a kanapéra, és várón néztem rá, hogy kapcsolja be a tvt.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) Kiváncsi leszek, hogy mi sül ki a fimnézésből... :DDD H-nak meg égjen ki a szeme xD

    VálaszTörlés
  2. Imádtam ezt a részt,és kíváncsian várom a hogy milyen is lesz a filmezés.:D Siess :D



    Ui.: Csatlakozom az előttem szólóhoz...H-nak égjen ki a szeme :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Izgi lesz :D
      Hra meg öntsünk savat ♥ :D

      Törlés
  3. naon jó kövit!! hát hogy az otthoni mozizásból mi fog kisülni az naon érdekel :DD ;Dd <3

    és egyetértek :d

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Igyekszem ;) Még két kommentet összeszedtek akkor aznap jön is :D Viszont így már szerdán jön :D

      Törlés
  5. Én is csatlakozok a H. ellenes mozgalomhoz!! XDDD imádom ezt a blogot!! :33 köviiiiiit!! :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. AntiH :D Milyen mozgalom indul itt el gyerekek.. :D Tiszta jók vagytok :3
      Köszönöm :D 2 komment és jön aznap :D így viszont szerdán ;)

      Törlés