2013. augusztus 14., szerda

14. rész - Filmezés... ?!

Sziasztok!

Köszönöm a kommenteket hölgyeim :) Olyan jó lenne, ha aki olvas kommentelne, mert szeretném tudni, hogy tetszenek e a részek, hogy érdemes e írnom, hogy mit javítsak rajta stb.. A rendszeres olvasóimnak viszont köszönöm :)) Ha 6 komment megvan a rész pénteken jön, ha 5 akkor szombaton ha kevesebb akkor szerdán.. kérem a kommenteket, remélem tetszik a rész ;)

Ui: Nem tudom mi lett a betűtípussal, bocsánat O.o



Bennel késő estig a Tvt néztük, ráadásul Adam is csatlakozott hozzánk nem sokkal tizenegy óra után.
-Reggelt. - mászott ki Adam az ágyból, mikor felébredtem.
-Hát neked is. - nevettem, a kómás fejét elnézve. - Mit csinálsz ma?
-Jakeval elmegyünk valamit csinálni.
-Szóval reggel hétkor másnaposan hazamászol?
-Ja - nevetett. - Ez elképzelhető. Szóval ne várj meg.
-Szerintem még mindig hamarabb érsz, mint én.
-Ja tényleg, te ma mész Logan ágyába. - röhögött, mire hozzávágtam mind a három párnámat. - Nyugi van, még álmos vagyok. Ne dobálj...
-Olyan vagy, mint egy kislány.  - hagytam rá.
-Most meg megyek festeni a körmömet. - röhögött, mire csak megráztam a fejem.
A délelőtt és a délután nagy része is gyorsan eltelt. Egyszer csak azon kaptam magam, hogy megjött Sammy.
-Szia. Mehetünk? - ugrált be a ajtón izgatottan.
-Kit szeretnél ennyire látni? - nevettem, mikor észrevettem, hogy elvörösödik. - Sammy?
-Mi az? - kérdezte mosolyogva.
-Ki az? - kérdeztem.
-Senkiii. - húzta el a szó végét.
-Na jó. Menjünk akkor. - hagytam rá.
-Szi... - nyitott ajtót Kendall. -asz...tok.
-Cső. - köszöntem, Sam pedig csak intett.
-Na mizu? - ültem le a TV elé Carlos mellé.
-Filmet nézünk. - üvöltött önkívületi állapotban.
-Megijesztesz. - nevettem a fiúra, majd inkább James fele fordultam. - Hát te miért eszel sajtot a csoki mellé?
-Tudod milyen finom? Kérsz egy harit? - nyújtotta felém a sajtos.... csokit.
-Hát, nem köszi.
-Akkor kapcsoljunk TVt. - vágta le magát Logan a kanapéra. Amikor bekapcsolta sikeresen megtalálta a Music Channelt, amin a One Direction - Kiss you című száma ment épp, Kendall és Carlos felálltak és énekelve elkezdtek ugrálni a számra, míg Logan és én röhögve néztük az eseményeket, James pedig a kezéből kivert csoki miatt zsörtölődött.
-El ne merj kapcsolni. - csapott Kendall Logan kezére, mikor vége lett a számnak és Loggie a kapcsoló fele nyúlt. Ennek következtében a fiú felnyomta a hangot maxra. Csöngettek.
-Úgy néz ki nem nézünk filmet. - nevetett Logan. - Ez szerintem Dustin és Alexa lesz.
-Sziasztok - léptek be az előbb említett személyek a szobába. Alexa odajött hozzám és Jameshoz köszönni, míg DBelt egy üveg sör kíséretében beállt a fiúkhoz ugrálni és... fiúnak lenni. Éjfél körül már megint olyan részeg lett, hogy a szőnyegben felbukott, és James kutyája mellett ülve simogatta az állatot, és megállapította, hogy igen szép kecske... Logan pedig egy párnahuzatba próbálta belegyömöszölni szegény állatot, kevés sikerrel.
-Millie, feljössz velem? Foxnak szerintem lassan kicsit sok lesz ez megpróbáltatás. -kérdezte James.
-Persze. - nevettem és otthagytam Carlost egy kis időre. Gondoltam úgyis jövök vissza nem soká.
-Itt jobb helye lesz, és talán aludni is fog.  - ült le James az ágyára. - Kendallal mi van?
-Még mindig semmi. Halston? - kérdeztem, mert, idő közben ugye megérkezett ő is.
-Jóban vagyunk, de ha szakítunk nem biztos, hogy összejövünk még egyszer. - mosolygott. - De ti szeretitek egymást, ne balfaszkodjatok már.
-De nem tudom mit... - kezdtem el a mondatom, mikor James hirtelen megcsókolt, ellenkeztem, de erősebb volt, mint én. Nem bírtam eltolni magamtól, mikor szétváltunk arcon vágtam és hitetlenül néztem rá.
-Mi volt EZ? - kérdeztem.
-Először is áu... És ugye, hogy nem sikerül megtenni, bármennyire is tudod mi a helyes. Kendall is ilyen helyzetben lehetett. Most menj... - simogatta az arcát.
-Ezt azért tetted, hogy Kendallnak megbocsássak?
-Mert szerinted miért? Nem vagyok még túl Halstonon.
-Értelek és bocs a pofonért. - nevettem. - Amúgy meg... lehet, hogy igazad van. Kendall csak egyszer adódik az életben.
-Na akkor mit is keresel még itt? - hessegetett ki a szobából.
-Kösz James. - öleltem meg, mire csak elnevett magát.
-Dustin, láttad Kendallt? - kérdeztem barátomat.
-Nem kérek köszi. - mondta, majd tovább ment. Sokat segítettél. Kösz Dustin, tényleg.
-Alexa bocsi, te normális vagy.  - nevettem.  - Nem láttad Kendallt valahol?
-Kinn van a kertben, ott keresd.
-Kendall. - fogtam meg az előbb említett személy kezét. - Tudnánk beszélni?
-Szobámban? - kérdezte.
-Tökéletes. - feleltem és követtem fel a lépcsőn.
-Ülj csak le. - mutatott maga mellé az ágyon. - Remélem, nem akarsz lebaszni a Vanessa dolog miatt. Gyökér voltam, de mondtam már, hogy nem jelentett semmit. Millie... - kezdte, majd megcsókoltam. - Ezt most, hogy értsem?
-Pont így. - csókoltam meg újra. - Szeretlek te kis hülye.
-Én is szeretlek. - mondta, majd megölelt és elkezdte a nyakam puszilgatni, majd egy hirtelen mozdulattal a hátamra fektetett. Rám mosoygott, mire elkaptam a pólója nyakát és közelebb rántottam magamhoz. Csókunk közben benyúlt a felsőm alá és simogatott. Megszakítva, amit tettünk felállt és bezárta az ajtót.
-Visszajöttem. - mosolygott rám kedvesen, mire újra egy heves csókcsatába kezdtünk. Levette a pólómat, én pedig kibújtattam az övéből és egy egyszerű mozdulattal a földre dobtam. A hasam alját kezdte csókolgatni, míg kezével a derekamat fogta és a nadrágomat gombolta. Mikor már az is lekerült rólam a hasamtól a nyakamig vezető utat apró puszikkal borította be.
-Szeretlek Millie. - súgta a fülembe, mikor oda ért. Lehelete meleg volt, és csiklandozott, szó szerint kirázott a hideg.
-Én is szeretlek kicsim. - túrtam a hajába. Kendallt a hátára küzdöttem, ráültem az ágyékára, és szívtam a nyakát, ahol értem. Tetszett neki, a légzése szaporább lett, és néha megemelkedett a mellkasa. Majd ledobta a nadrágját, a melltartómat pedig kikapcsolta.
-Most egál. - kacsintott.
-Most már nem. - nevettem és lehántoltam a boxerét.
-Jajj te. - csókolt meg. A combomat simogatta és a bugyimat lassan húzta le. A combom belső oldalát puszilta haja csiklandozott, majd lassan haladt felfelé. Mikor ott hozzám ért az egész testem beleremegett. Hátam ívesen távolodott el az ágytól és a paplant markoltam. Majd kezem a férfiasságára tettem. Gyengéden megragadtam, és Kendall nyögve áthajolt az éjjeliszekrénye felé, ahová kipakolta a dolgait a zsebéből. Elkezdtem a kezemet fel-le mozgatni miközben ő elővett egy ezüstös csomagolású kis csomagot a pénztárcájából. Csak vigyorgott, és erősen megcsókolt, majd hirtelen kigördült alólam. Néztem, ahogy a fogaival letépi az ezüstcsomagolást. Ujjaival rutinosan hajtotta végre a műveletet, és felgörgette az óvszert, a papírt pedig oldalra dobta. Aztán újra megcsókolt szinte már egymás szájába lélegeztünk, a szívem pedig vadul kalapált. Minden izmom megfeszült mikor óvatosan belém hatolt. Ujjaink gyorsan összefonódtak. Nyöszörgés hagyta el a számat, mire ő egy kicsit mélyebbre hatolt. Felkiáltottam mikor lassan előretolta a csípőjét, és teljesen bennem volt. Abban a helyzetben maradt, míg én nyöszörögtem alatta.
Sosem akartam senkihez sem olyan közel lenni, mint hozzá. Karommal belé kapaszkodtam mikor kissé megmozdult, és az érzés tovább erősödött, ahogy halkan nyögtem.
Rekedtes nyögés szaladt ki belőle, ahogy ismét előre nyomta a csípőjét. Keményen az ajkamba haraptam, hogy ne kiáltsak fel. Ismét rám nézett, és zöld szemeivel nem engedte el a tekintetem. Készségesen engedte, hogy lentebb rántsam magamhoz. Különösen nagyot nyomott. Körmeimmel belekaptam a csillogó, meztelen hátába. Ő erre válaszul mélyen felnyögött, és megfogta a csípőmet. Ujjbegyeit mélyen a bőrömbe nyomta, és egy helyben tartott, ahogy tovább mozgott. Az érintéseim hatására megrázta a haját, lehunyta a szemét és azonnal lassított a tempón. A nyakánál fogva lehúztam, homlokát az enyémhez nyomtam. Már mozdulatai egyre kevésbé voltak erősek, és szemének csillogó zöld színe visszatért miközben engem nézett.
- Millie. – suttogta.
Ajka egy szenvedélyes csókban forrt össze enyémmel, mielőtt apró puszikat hagyott mindenfelé az arcomon. Elengedte az ágytámlát és a csípőmet, és megtámaszkodott a karján. Olyan meleg volt, az izzadság csöpögött a nedves tincseiből le a nyakára, ahogy betakart a meztelen testével.
Váltogatta az apró, gyors és a kínzóan lassú lökéseket. Elnyíltak ajkaim, és levegőért kapkodtam, mikor ismét lassított. Olyan intenzív volt az érzés, annyira elsöprő. Kendall nehezen lélegzett, és tekintete végig az arcomon volt.
Ujjaimat végighúztam a hátán, ő mosolygott és csak nyögdécselt. A háta ívben megfeszült, amikor ugyanezt megismételtem a körmeimmel.
-Millie… - nyögött fel. Oldalra fordítottam a fejem, és arcát a nyakamba fúrta. Halk hangok hagyták el a számat mikor gyengéden megharapta az érzékeny bőröm. Felnevettem, ahogy orrával az arcomat bökdöste és halkan nyögött, hogy figyeljek rá. Abban a pillanatban, mikor visszafordítottam a fejem, ajkát erősen az enyémhez nyomta. A csók édes volt. Ez volt az az oldala, amit csak én láttam, senki más. A csípője még mindig újra és újra összeért az enyémmel, és a levegő körülöttünk egyre csak forrósodott.
Kendall próbált kitartani, de pillanatokkal később kezét mögém csúsztatta. Ziháltam, mikor elemelte a derekamat a matractól és szorosan a karjaiba fogott. Hátrahajtottam a fejem miközben pár gyors lökést adott nekem. A teste köré fontam a lábamat és a karomat.
Torkomban maradt a lélegzetem mikor éreztem, hogy megrándul bennem, és elélvez. Mellkasunk szorosan összepréselődött, mindkettőnk szíve vadul dobogott. Csókokat nyomtam a nyakára, ahol kiemelkedett egy lüktető ér miközben átadta magát nekem.

9 megjegyzés:

  1. Ez ám a +18as rész!! :Dkikerekedett szemekkel olvastam végig, milyen hihetően írtad le a részleteket!! :oo ;DD wow!!! *__* imádtam! :33<3 nagyon, de nagyon jól írsz! :)) következőt!!! ;))

    VálaszTörlés
  2. Najó,mikor kérdezted hogy olvasnánk-e 18+-os részeket,nem gondolta volna hogy ilyen részletesen írod le a nemi aktust.Viszont -most kövezzetek meg- IMÁDTAM olvasni ezt a részt.:D
    Nagyon jól megfogalmaztad az egész közösülést.
    Taníts Mester! :D
    Nagyon várom a következő részt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ha valakit meg kell kövezni az én legyek.. én írtam le :D Köszönöm a kommentet :)

      Törlés
  3. Kissé meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar jön AZ a rész. :DDD Nagyon jó lett, kéééééérlek sisess a következővel! Ezt olvassam és ne a kötelezőt. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha.. :D Szerezz kommentelőket :P Challenge Accepted

      Törlés
  4. kicsit meglepódtem és a barátnőimnek is tetszett naon jó:PP xD :DD <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  5. Ez volt ám a 18+os de gratuu nagyon jooo lett :))

    VálaszTörlés