2013. július 21., vasárnap

7. rész - A levél



Sziasztok :)

Meghoztam az új részt, meglett a három komment, el se hiszem ;) Aki olvas az továbbra is kommenteljen  Köszi előre is. Nos hát... jó olvasást ;)
Ha összejön a négy komment azonnal jön az új rész, de ha nem akkor sajnos várnotok kell kicsit tovább.. rajtatok múlik. És nagyon köszönöm a megtekintéseket, tegnap is 100 fölött jártunk. Irtó hálás vagyok nektek ;)


Reggel a telefonom éktelen csörömpölésére ébredtem, valaki nem akarja, hogy aludjak. Boldogan vettem fel, ugyanis a képernyőn Kendall névjegye villogott szorgosan.
-Szia! - szóltam bele hevesen. Nos, lehet, hogy kicsit kevesebb lelkesedés is elég lett volna, mert elkezdett nevetni.
-HÁT SZIA! - kiabált, engem utánozva.
-Ohh, csak te. - mondtam a legnagyobb közönnyel a hangomban. - Azt hittem Rick az, nyolctól tízig az övé vagyok.
-Bocs, hívnak a másikon. - mondta, majd a hangból ítélve úgy tett, mintha átkapcsolna. - Itt vagyok szívem, csak lerázom Milliet. Ígérem, gyors leszek. - hadarta a telefonba, mire elmosolyodtam. Tetszik, hogy benne van ő is a hülyeségekben.
-Menj csak, én meg inkább felhívom Ricket. - és kész, ennyi egyszerre tört ki belőlünk a nevetés.
-Egyébként csak annyit akartam kérdezni, mit csinálsz ma? - tette fel eredeti kérdését.
-Jó kérdés, te nem tudod véletlen?
-Hát tízig Rickké vagy, akkor én addig lerendezem Helent, utána találkozhatnánk.
-Várj, miért pont Helen? - szakítottam félbe.
-Volt barátnőm neve, nem tudom, csak ez jutott eszembe.  - nevetett. - Miért pont Rick?
-Nyaraim legjobb barátja. - válaszoltam. - Sokszor vigyázott rá mama, igazából az ő szomszédjában egy... kutya. - igen, Kendallból újra kitört a nevetés, alig bírta abbahagyni.
-Bocs, ezt nem bírom. - mondta még mindig a nevetéstől csukladozó hangján. - Szóval, ráérsz ma?
-Nagyon vicces. Persze mi a program?
-Majd meglátod, előre úgyse fogod megtudni.
-Rosszat sejtek, de jó, legyen. Nem soká ott vagyok.
-Rendben. Szeretlek.
Gyorsan felkaptam a kezembe kerülő ruhákat, ami jelen esetben egy piros felső és egy fekete nadrág volt.
-Szia. - nyitott ajtót körülbelül egy óra múlva Kendall.
-Szia! - nyomtam puszit a szájára.
-Rick meg ne lássa. - nevetgélt.
-Te nem tudhatod milyen jól nézett ki a fekete rövid hajával, a fekete V nyakújával és a pilóta fazonú napszemüvegével. - löktem meg.
-Pedig biztos nagyon 'édes' volt. - nevetett még jobban válaszul csak a gúnyos mosolyomból kapott.
-Sziasztok fiúk. - léptem be a nappaliba, ahol furcsa módon mindenki egy laptop fölé volt tornyosulva.
-Csss. - intetr le Carlos.
-Beszélő macska? - súgtam Kendallnak.
-Vagy valami pompom csapat. - nevettünk kicsit hangosabban.
-A régi Ustreamokat nézegetjük. - jött James köszönni.
-Mi lenne, ha tweetelnénk őket hetente, nosztalgia képpen? - vetette fel Carlos.
-Ez egy tök jó ötlet. - helyeseltek a többiek is.
-Logan, - néztem a kanapé szélén ülő fiúra. - mi van Vanessával?
-Beszélgettem vele, sokat. De még mindig semmi új.
-Egyszer sikerülni fog. - veregettem meg a vállát.
-Figyeljétek mit találtam. - invitált mindenkit közelebb Carlitos. A laptop képernyőjén Logan és Kendall jelent meg, Logan egy asztalon táncolta a Macarenat, Kendall pedig énekelt hozzá.
-Kapcsold ki, de gyorsan. - hadonászott Loggie a gép előtt.
-Nem, nem. Ezek jó videók. - rázott fejet Kendall.
-Igen? Szeretnéd, hogy breakjam a DVDt? - nézett kérdőn Logan, mire én összehúztam a szemöldököm, James pedig rögtön kikapcsolta a videót.
-Van egy DVDm ciki dolgokkal, a turnéról. - nézett rám, igen, gondolom látszott a fejemen az értetlenség.
-Naaaa, azt látni akarom. - kérleltem őket, kemény fél órás 'beszélgetés' után, végre beleegyeztek.
-Jól van, nézzük. - nyomkodta a távirányítót Jamie.
Hát a DVDben elég sok mindent láttam, a végére már szinte folytak a könnyeim a röhögéstől.
-Srácok, ezt ki nem hagytam volna. - nevettem tovább.
-Engem mindig szívatnak. - ült mellettem Kendall összefont karral, nem bírta sokáig, elnevette magát.
-James, mi a baj? - ültem a fiú mellé. Eddig nem tűnt fel, hogy rossz kedve lett volna.
-Nem, semmi. - erőltetett egy mosolyt az arcára.
-Tudok segíteni? - kérdeztem végül.
-Nem, tényleg semmi, csak hülyeség.
-Akkor igazán elmondhatod. - furán rámnézett, majd fejével az emelet felé bökött és elindult. Mivel nem volt jobb ötletem, hát követtem. Leült az ágyra és elővett egy tökre gyűrött levelet, majd a kezembe nyomta.
'Logan a legjobb. De Carlos és Kendall hangja is nagyon jó. Én vagyok a legnagyobb rajongótok, de James, ő nem nagyon kéne a bandába, hangja sincs és szörnyen néz ki. Nem értem, szerintem sokkal jobb lenne a banda Maslow hülye feje és beképzeltsége nélkül. A producer gondolkozhatna a dolgon. A banda neve továbbra is lehetne Big Time Rush, az illik a három srácra. Ez csak egy javaslat, de sokan meg fogják utálni a bandát, ha James továbbra is benne bohóckodik. Puszi: Clare McGregor'
Hát ez tényleg durva. Oda ültem a srác mellé és szorosan megöleltem.
-Ne vedd a szívedre James, csak egy hülye álrajongó, sokan vannak, akik nem szeretik, amit csináltok. Kit érdekel?
-Engem, Millie te ezt nem értheted. - állt fel az ágyról.
-Tudom, hogy most ideges vagy, de hidd el... Mindegy csak gyere. - ragadtam meg a karját, és kirángattam a teraszra. - Nézz rám. A Big Time Rush egyet jelent Carlossal, Logannal, Kendallal és rohadtul NEM utolsó sorban veled is. Te a BTR tagja vagy, voltál és leszel is. Nincs jó hangod. Ki az az elmebeteg aki képes ilyet állítani?! Hogy a francba ne lenne? Akkor nem tartanál itt. - mondtam, majd mivel lattam, hogy még mindig rohadt nyúzott kerítettem neki egy üveg Johnie Walkert. - Csak nyugodtan. - toltam elé az üveget. -Egyáltalán nem nézel ki jól. Hát nem tudom, szívesen megkérdezném erről Halston véleményét. - érveltem, mire végre egy halvány mosoly jelent meg az arcán. Megfogtam a levelet és James kezébe nyomtam egy öngyújtóval együtt. James megfogta, felpattintotta a tetejét és ki tartotta a korláton.
-Nesze neked Clare McGregor. Mondd a véleményed a szemembe. - kiabált egy fokkal felszabadultabban, mire egy jóleső sóhajtás hagyta el a számat.
-Köszönöm Millie. - fordult felém. 
-Ti mi a faszért üvöltöztök? - nyitott ajtót Carlos. James ránézett, elmosolyodott és meg ölelte a meglepett fiút.
-Úgy szeretlek titeket.
-Meleg. - legyintett Carlos.
-Mi ez a három személyes party gyerekek? - jött Logan és Kendall is végül.
-Nem partyzunk, csak beszélgetünk. - vágtam rá, mire elkezdett csörögni a telefonom. - Bocs srácok ezt fel kell vennem. - törtem utat az ajtóhoz.
-Hallo. - szóltam bele a készülékbe.
-Szia Millie, anya hívott és téged keresett. - hallottam Ben hangját.
-Nem mondta, mit akar? - érdeklődtem.
-Nem, de szerintem hívd fel, mert nem tudja a mobil számod.
-Jó hívom. Köszi, szia.
-Szia.
Mivel mamával rengeteg közös élményünk volt, a nyár azon részeit is imádtam, amit vele töltöttünk, úgy döntöttem, be se megyek, rögtön tárcsázom.
-Igen, tessék? - vette fel a telefont, pár csörgés után.
-Szia mama, én vagyok az Millie.
-Ohh, szervusz édeském. Ben mondta, hogy kerestelek?
-Igen, nagyi. Szólt, hogy hívjalak fel,  mert nem tudod a számom.
-Nagyon helyes. Arra gondoltam Mel, - igen, ő az, aki Melnek hív. - ha van kedvetek eljöhetnétek hozzám, akár már a héten is. A szomszéd holnap délután nyaralni megy, de úgyis szeretitek Ricket, nem hiszem, hogy baj lesz vele.
-Nagyi, ez nagyszerű ötlet. - kiabáltam örömömben. - Mikor mehetnénk?
-Bármikor, amikor csak szeretnétek, egész évben van hely nektek. Akár már holnap is.
Mikor már minden apró részletet tisztáztunk a nagyival, eszembe jutott, hogy engem várnak a srácok, a szobában.
-Miért mosolyogsz? Beszívtál? - érdeklődött kedvesen Logan.
-Holnap megyek a nagyihoz Kansasba. - újságoltam el a jó hírt.
-Király! Mikor jössz? - kérdezte James.
-Három napig leszek ott.
-Itt hagysz három napig? - rántott Kendall az ölébe.
-Hát, megkérdeztem nagyit, hogy velem tarthat e pár barátom. Azt mondta, nagy örömmel látna titeket. - mosolyogtam feléjük.
-Jó lenne, de Vanessaval megyek kajálni. Remélem lesz már végre valami. - mentegetőzött Logan.
-Alexa be akar mutatni a szüleinek. Szóval azt hiszem nem, bocsi, de köszi. - tehát Carlos is kiesett.
-James? - néztem a radiátor mellett támaszkodó fiúra.
-Mehetek? - nézett nagy szemekkel.
-Hogy a halálba ne. - nevettem.
-Akkor ki nem hagynám. Halston ugye elutazott egy időre. - magyarázott. - Köszönöm.
-Én mehetek? - nézett kiskutya szemekkel Kendall.
-Nem, ott lesz Rick is, hogy gondoltad? - néztem rá teljesen 'komolyan'.
-Akkor kénytelen leszek belebújni az utazó táskádba. - 'szomorodott' el.
-Akkor holnap reggel nyolcra gyertek hozzánk. - adtam ki az utasítást. - Ben szerintem kivisz a reptérre.
-Ott leszünk. - intettek egyszerre.
Igazából a nap elég hamar eltelt. Mondjuk nem csodálkozok rajta, ilyen társasággal az idő nagyon gyorsan telik. Estére, mire haza értem Ben már tudakozódott nagyitól és elmondta Adamnak is a programokat. Tökre örült ő is, mondjuk megértem. Úgy döntöttem alvás előtt még szétnézek twitteren, aham az a szétnézés Sammynek köszönhetően sikerült egy órásra. Hirtelen eszembe jutott, hogy elég rég néztem már a leveleimet, így hát megnyitottam. Száz(!!) új üzenet, szinte mind egy feladótól, H. Nagy késztetést éreztem, hogy elolvassam, de erőt vettem magamon és kitöröltem mindet. Elég elszánt csaj, meg kell hagyni.  Na jó, most már azt hiszem, tényleg megijedtem.

12 megjegyzés:

  1. Húúú nagyon jó lett! Írtam a bnőmnek, hogy ő is olvassa el! Hamarosan ő is jelentkezik. :) Akkor az már 2 komment... :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönöm, köszönöm nektek <3 Imádlak titeket :D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. H= Helen= Kendall exbarátnője....áhhhháááá :D
    Hát nagyon kíváncsivá tettél,hogy mi lesz ebből.:D
    Számomra olyan ez a blog mint a drog....úgy hogy kib*szott gyorsasággal érkezzen a következő adag,mert függője lettem :D
    Imádtaaaam ♥

    VálaszTörlés
  4. :3 Köviiiiiiiiit!!!! :DD nagyoooon jó lett!! ;) <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó a blogod, csak így tovább, jól írsz! :) Várom a kövi részt :D

    VálaszTörlés