2013. július 20., szombat

6. rész - A kapcsolat fény és árnyoldala


Sziasztok :)


Mint ígértem itt az új rész, szombat van meg blablabla a többit már tudjátok ;) Aki olvas az kommenteljen akár jót akár rosszat, még mindig elfogadom a kritikát is :D Csak íjatok már valamit, hogy tudjam "éltek". Köszi előre is. Nos akkor nincs más hátra... jó olvasást ;)
Na jó.. adok egy kis engedményt, hárman kommenteltek hozok új részt :) MÁR CSAK EGY KOMMENT KELL :)


A fű végül is tökéletes helynek bizonyult alváshoz. Nem a legkomfortosabb, de Kendall mellett bárhol könnyű elaludni, biztonságot sugároz a jelenléte. Mikor délelőtt olyan tíz óra után végre felébredtem a legszebb szempárral találtam szemben magam.
-Jó reggelt. - mondta rekedten.
-Jó reggelt. - mosolyogtam vissza rá. - Hogy aludtál?
-A legjobban. - válaszolt, miközben nyomott egy puszit a homlokomra. - Viszont nekem vissza kell mennem, hogy megnézzem a romokat.
-Elkísérhetlek?
-Bármikor, deee - húzta el a szó véget. - takarítani is segíthetsz. - nevetett.
-Máris munkára fogsz? - néztem rá 'gúnyosan'. - Na jó, de előtte átöltözök és lezuhanyzok, gyere. - ragadtam meg a kezét. Benn semmi különössel nem találtam magam szemben, csak Adam tévézett Alex pedig körbe rohangált. Mikor beléptünk bátyám furcsán nézett, Alex meg csak köszönt.
-Adam, ő Kendall, a barátom. Kendall ő pedig Adam, a bátyám. - mutattam be őket egymásnak, minek következtében kezet ráztak.
-Te akkor most olyan vagy Millienek, mint apa anyának mikor még együtt laktunk? - jött oda hozzánk Alex érdeklődő tekintettel.
-Igen, mondhatjuk úgy is. - simogattam meg a kicsi arcát.
-Millie, Ben bement dolgozni, azt üzeni majd jön. Ha van kedved nézz be hozzájuk. - adta tudtomra bátyám.
-Rendben, köszi. Most elmegyek letusolni, érezd otthon magad. - fordultam Kendall felé, majd egy puszi után a szobánk és a fürdő felé indultam.
Amilyen gyorsan csak tudtam letusoltam és az első kezembe akadó ruhadarabot felvettem. Mikor leértem a lépcsőn, Kendall épp Alexxel énekelt Phineas és Ferbet. Na igen, egy négy éves kis srác bárkit képes megfertőzni.
-Jól nézel ki. - fordult hozzám. - Mehetünk?
-Persze. - mosolyogtam, majd elköszöntem a fiúktól, megfogtam Kendall kezét és elindultunk. - Nincs kedved vissza felé elkísérni Benhez?
-Időm, mint a tenger szóval de, van. - nevetett.  - Alex tök édes. Egyébként megnézted a twittered?
-Dehogy néztem. Mit kellett volna látnom rajta? - elővette a zsebéből az iPhonet, és elém tolta. Megnéztem a képet, az aláírást elmosolyodtam és nem törődve azzal, hogy mások is szívesen közlekednének az úton megcsókoltam. 
A barátnőm, @MillieTaylor07 unokaöccsével, Alexxel, Phineas és Ferbet nézünk :)
-Reméltem, hogy nem akadsz ki rajta.
-Miért tenném?
-Ezer oka lehet, például neked ez túl gyors, vagy nem akarod, hogy a nyilvánosság tudja.
-Dehogy. - nevettem.  - Te mindig tudod mire vágyom.
Nem sok gyaloglás után oda értünk a házhoz, ahol már nem üvöltött zene, inkább nézett ki úgy, mint egy hatvan éve nem lakott romkert. Mármint a ház még egybe volt, de előtte minden, szószerint minden megtalálható volt.  A gyep lufik kiszúrt maradványaival volt borítva, néhol konfettit is lehetett találni a zöldellő fűszálak között. Továbbá a Dustin által felöltöztetett ásót és rengeteg kiürült üveget. El sem mertem képzelni mi lesz benn. Mire végeztem a bámészkodással, James nyitott ajtót. (Kendall közben felhívta, hogy engedjen be minket.) Nem csaltak az ösztöneim. Mindenhol pia szaga terjengett a levegőben, néhol emberek aludtak. Kaja maradék, lufik es konfetti terült szét mindenhol, akárcsak a kertben. Dermedtem álltam egy ideig, majd megráztam a fejem és elindultam megkeresni az 1/2 Big Time Rusht. Logant totál kiütve találtam épp a mikrot ölelgetve szunyókált boldogan.
-A bulinak vége emberek mozgás. - Hallottam, magam mögül James és Kendall hangját.
-Hé, Logan - kezdtem kelteni a békés fiút, mire kinyitotta szemeit.
-Mi... mi... mi van? És miért kiabálsz?  És fáj a fejem.
-Gyere kapsz gyógyszert és iszol vizet. - kezdtem rángatni.  Engedelmesen felkelt és vett be gyógyszert. Mire visszanéztem, már Kendallék mindenkit kipateroltak, csak én maradtam, Dustin és a 4/4 BTR.
-Mondtam, hogy ne igyatok annyit. - röhögött Carlos felváltva DBeltre és Loganra nézve.
-Csak fogd be, mert szét megy a fejem. - vágta hozzá a párnát Dustin.
-Tényleg mi van Vanessával? - kérdeztem Logant.
-Gőzöm nincs, hova lett. - válaszolta, mire elnevettem mag.
-De ti... - kezdte James.  - Láttam Kendall twitterjét. - kacsintott.
-Mi van? Lehetene úgy, hogy egy másnapos is felfogja?  - nézett kicsit összeakadt szemekkel DBelt. Kendall csak nevetett, megfogta a derekam, maga fele fordított es megcsókolt.
-Elég érthető voltam? - kérdezte barátja tekintetét pásztázva.
-Ja, ahan. Sokáig - jöttek a jókívánságok sorban.
-Kösz mindenkinek, de nekünk most ki kell takarítanunk. - mondtam magabiztosan.
-Nem lehetne holnap? Mindjárt meghalok. - próbálkozott Logan.
-Te menj fel aludni. - jelentette ki helyettem James. - Belt? - nézett a fiúra.
-Én haza megyek - válaszolt. - Kell az ágyam.
-Rendben. Haza viszlek. - ajánlottam fel kedvesen. - James add a kulcsokat. - mivel James kocsiját tegnap volt szerencsém megismerni, az ő kulcsait kértem el.
-Tessék! Óvatosan, még bejáratós.  -nevetgélt és nyújtotta a slusszkulcsokat. Pár perc múlva már csak a motor zúgását lehetett hallani. James kocsiját könnyű vezetni, nem akadozik a sebváltó se, mint Bennek.
-Ti mi a francot csináltatok éjszaka? - tettem fel a kérdést Beltnek, mire mint aki beszívott elkezdett kurva hangosan röhögni.
-Ja, hogy nem viccből? Hát fogalmam nincs. Nagy buli volt, az biztos.
-És honnan jött az a temérdek konfetti?
-Hallod ne kérdezzél már ilyeneket. - nevetgélt tovább.
-Őrült vagy, de jól van. - hagytam rá végül.
Az út többi része igazából már végig ugyanúgy telt. Mivel Dustin nem lakik messze, csupán néhány sarokra, hamar odaértünk. A visszafelé út már kicsit gyorsabban  telt, mivel nem kellett, azon aggódnom, hogyha kicsit gyorsabban hajtok Belt odahány mellém.
-Cső mindenki. - intettem a nagy meglepetésemre takarító fiúk felé.
Aránylag hamar meglettünk mindennel. A szemetet gyorsan összehalásztuk, a helyet kiszellőztettük és már meg is volt.
-Logan szerintetek mit csinálhat? - nézett körbe a kanapén ülő kis társaságunkon Carlos.
-Alszik. - mondtam a számomra leglogikusabbnak tűnő választ, ők viszont csak legyintettek.
-Laptop. - vetette fel ötletét James.
-Beszél a csajjal. - mondta Kendall.
-Szerintem kajál. - hozta fel Carlos, mire mindenki felé fordult. - Mi van? A kaja jó.
-Nézzük meg. - robogott a lépcső felé Jamie, majd mindenki követte. Amint beléptünk a szobába, Logan épp a szemeit nyitogatta.
-Na mit mondtam? - vertem hátba barna hajú barátom, ezt csak egy halvány morgás követte, majd ugyanazzal a sebességgel lerobogtak a lépcsőn, amivel fel felé. Kendall kivételével.
-Akarsz vele beszélni - bökött Logan felé. - vagy mehetünk?
-Menjünk, kell még neki egy kis pihenés.  - nyomtam puszit a szájára, mire elmosolyodott.
-Sziasztok, mi leléptünk. Elkísérem Milliet a boltba, majd valamikor jövök. - intett K-dog a már tévéző 'gyerekeknek'. Nem sokkal később már az utcán sétáltunk.
-Bocs a felfordulásért, nem mindig ilyen ám. - nevetett.
-Nem baj, szeretek veletek lenni. Olyan ritka bolondok vagytok.
-Bóknak veszem.
-Annak szántam.  - kacsintottam rá.
-Ne akarj bevágódni, már így is sikerült.
-Te tényleg bolond vagy. - nevettünk fel.
-Szia Ben!
-Jó napot uram! - léptünk be a bolt ajtaján, ami a már megszokott módon csak hangosan csilingelt.
-Sziasztok. - intett a pult mögül.
-Szóval te vagy Kendall. - nézett nagybátyám a mellettem álló személyre.
-Igen, én lennék. - mosolygott, majd kezet nyújtott.
-Millie sokat beszélt rólad.
-Ben! - szóltam rá erélyesen, ők csak elnevették magukat. - Nem vicces. - ellenkeztem, mondatom végére mégis elmosolyodtam.
A boltban már nem maradtunk sokáig, elvégre mikor odaértünk már csak fél óra volt zárásig.  Kendall hazakísért és egy holnaplátlak csók után elment. Nem tudom, hogy sikerült, de imádom őt, és ezt egyáltalán nem bánom. Amint felértem, dobtam egy smst Sammynek, hogy ha van kedve átnézhetne. Nem sokat kellett várnom a válaszra. Amint levágtam a telefonom az ágyra már csörgött is. 'Sajnálom, itt van anyám szóval nem nagyon akarok kimozdulni de twitterre gyere, ott beszélhetünk ;)' Több se kellett, máris magam elég kaptam Ben laptopját, és elkezdtem pötyögni. Hirtelen mikor bejelentkeztem, számos értesítés fogadott. Közülük jó pár Kendall reggeli képéhez, így hát, rákattintottam. Volt rengeteg kedves hozzászólás, sokan gratuláltak, és persze voltak olyanok, akik hogy is mondjam...szívesen eltemettek volna akár élve is. Úgy döntöttem addig nem foglalkozok velük, amíg az előbbiek vannak többségben. Voltak olyan emberek is, akiket Alex által már ismertem Disneyről, Nickelodeonról, mint például Jake Short, a Zsenipalánták Fletcher-je. De James, Dustin, Carlos, Halston és a többiek, akiket az esti buliról már ismertem is mind kedvesen reagáltak. Még szinte szét se néztem, már jött a levél Sammytől.
@SammyMartineZ: Szia barátosném! ;) Mesélj csak, úgy látom van mit.
@MillieTaylor07: Kendallra gondolsz? :) Olyan aranyos és azt hiszem szeretem... dehogy hiszem :) pontosan tudom :D
@SammyMartineZ: olyan tök jó :) cukik vagytok sokáig ;) Egyébként tegnap beszéltünk Carlosékkal rólatok :D
@MillieTaylor07: Meg vagytok jegyezve :D Egyébként köszönjük :)
Amint leírtam jött egy új üzenetem, a feladó rejtett volt, kép se volt kirakva, egyszóval semmi info.
'Millie, Millie, drága kis naív Millieke. Azt hiszed, most, hogy Kendall drága kis barátnője lettél, közkedvenc leszel? Hát, tudd meg, hogy nem, én nem félek tőled. Kendall az enyém lesz, nem veheti el tőlem senki. Elhiszem, hogy ettől még nem ijedsz meg, de ez csak egy figyelmeztetés... még. Sok sok szeretettel: H ;)'
Igen, nos mint mondtam, vannak, akik élve eltemetnének, olyan aranyosak.
Mire álomba szenderedtem még Sammyvel is és Kendallal is sokáig beszélgettem.

7 megjegyzés:

  1. Ahhhw*-* Millie és Kendall annyira cukiiiiik :D
    Kíváncsi vagyok ki az a "H".:D
    Nagyon nagyon siess a kövi résszel,mert függője lettem a blogodnak! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)) Három kommentelőnél már heti 2 résszel jelentkezem.. de hát még a kettő sincs meg nemhogy a három.. :D és.. ez csak természetes ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól írsz! :) Siess a következő résszel! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, köszönöm , köszönöm el sem hiszem, hogy vannak emberek, akik tényleg olvassák (Lovely girl kivétel ;)) Hatalmas öröm :D Még egy komment és azonnal hozom a következő részt :P

      Törlés
  4. Ez valami FANTASZTIKUS!!! :DD imádom a blogodat!!! <3 gyorsan a következőt!!! :))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Köszönöm Köszönöm :)) Jön már 10 perc és hozom :P

    VálaszTörlés