2013. július 23., kedd

9. rész - A második nap

SZIASZTOOK :)

Gyerekek! Fantasztikusak vagytok.. :D Egy nap alatt összeszedtek már öt kommentet.. :)) Szóval hat komment, a mostanihoz hat komment kell :) Mindössze hat.. Hány nap alatt hozzátok össze? Annyira jó látni, hogy olvastok :) Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket. Ja és egy kérdés 18+ részeket szeretnétek majd olvasni a jövőben? :D


Nem mondanám, hogy korán keltünk, mondjuk ezt a hajnali 3 óra körüli fekvésnek is köszönhetjük.
-Szia Mel. Csináltam nektek reggelit. - köszöntött mamám, ahogy ismerem már hajnalban fenn volt.
-Köszönjük. - mosolyogtam rá. - Többiek?
-Kendall és Adam azt hiszem, kinn van, James pedig segített nekem elpakolni este, szóval még javában alszik.
-Köszönöm, de szólhattál volna nekünk is.
-Nem akartalak én már zavarni titeket. Jamest se, csak eltántoríthatatlan volt. - nevetgélt. - De mindegy is. Ezt átvinnéd Frank bácsiék kutyájának? - adott a kezembe egy rossz edényt.
-Persze, hogyne. - mondtam és elindultam kifelé, alig tettem pár lépést, két erős kar ragadott meg, felkapott és megforgatott.
-Tegyél le te majom. Kiöntöm a kutyakaját. - nevettem.
-Nem mutatsz be végre Ricknek? - vette el tőlem az edényt.
-Már biztosan meg akar ismerni ő is. - fogtam meg a kezét.
- Hát Kendall, ő itt Rick. - mutattam be végül az ebet, mire az a lábamhoz dörgölte magát.
-Mondtam, hogy szeret. - nevettem.
-Akkor itt én már nem is kellek. - fordult meg Kendall, mire a keze utan kaptam, visszahúztam és megcsókoltam. - Hát, ha ragaszkodsz hozzá. - nevetett. - De barátom, akkor kérlek hagyd meg őt nekem. - beszélgetett el Rickkel.
Miután megkapta a kajáját, Kendall lefényképezte, mert 'olyan cuki'. Kinek is kéne féltékenynek lenni?
-Hol voltatok, mit csináltatok, mikor mentetek el? - hadarta James és Adam a kérdéseket.
-Nektek is jó reggelt. - 'válaszolt' Kendall.
-A szomszédba vittük át a kaját a kutyának. - mondtam, mire Adam, csak bólintott, James meg szimplán hülye.
-Ahaaaaaan. - hitetlenkedett. Kendall profin elintézte, hozzávágott egy krumplit. Nos, ha mi a konyhában vagyunk, gyakran megesik az ilyen.
-Hé, Logan írt, hogy nézzünk szét Skypen. Beszélni akar velünk. - nézett ránk Kendall a telefonjából.
Nem sokkal később, Logan már a laptopról nézett vissza ránk.
-Már hiányzunk? - nézett Kendall a kamerába.
-Hahaha. - 'nevetett' Logan - Most nem hülyeség miatt kereslek titeket.  Srácok, Carlost elütötték. - mondta ki, mire mindenki összerezzent.
-Hogy van? - tettem fel a kérdést, ami szerintem, mindenkit foglalkoztatott.
-Eltört a bal keze és kisebb horzsolások vannak a lábán, begipszelték a kezét és haza engedték, saját felelősségre. Nem tudjuk, ki volt az elkövető. Maradandó sérülése szerencsére nincs.
-Azonnal haza megyünk. - néztem kétségbeesetten, mire a mellettem ülők bólogatni kezdtek.
-Ne, srácok erre semmi szükség. Itt van Alexa is, itt is alszik ma, aztán a többit majd meglátjuk. Ja meg összejöttem Vanessával, ő is itt van, ha segíteni kell. - mosolygott a fiú.
-Jó rendben, de ha valamire szükségétek van, vagy azt akarjátok, hogy menjünk, csak szóljatok. - ígértette meg James.
-Egyébként sokáig Vanessaval. - tettem hozzá.
-Szólunk, de aműgy is jöttök nem soká, és kösz. - eresztett el egy kis mosolyt. - Veletek mi a helyzet?
-Csak a szokásos, hallod Mel mamája olyan jó kaját csinál. - röhögött James.
-Mel? - nézett furán Loggie.
-Ja, nagyi így hívja, rájuk ragadt, gondolom. - magyarázott bátyám.
-Jó név, tetszik. - helyeselt Logan.
-Nekem is. - ölelt át Kendall.
-Cső emberek. - bicegett el a sérült a kamera előtt.
-Hívd vissza. - kérleltem Logant.
-CARLOS, TOLD IDE A SEGGED! - kiabált, mire az említett nagy nyöszörgések árán leült egy székre. Nyakán tisztán látszott egy kék folt, és a lábát is fájlalta.
-Mit tettél magaddal? - nézett James rémülten.
-Híres vagyok, imádnak a csajok. - röhögött a sérült. - Ne nézzetek már így. Pár hét és leszedik ezt a szart.  - kopogott a gipsszel az asztalon.  - Amúgy meg semmi bajom... szinte.
Még egy darabig beszélgettünk az eltelt napokról és Carlosról, utána srácok otthagytak a géppel, így felléptem twitterre. Rögtön szemet szúrt Kendall új képe, amin automatikusan elmosolyodtam.
Aranyos eb, de a barátnőm inkább engem választott #büszke ;)

Volt már pár komment, úgy döntöttem most nem olvasgatok, csak megosztom, inkább megnézem Carlos falát. Nem csalódtam, rengeteg „Jobbulást haver!” és „Igaz ez?” tweet ékeskedett a falán. Nem rég töltött fel egy képet ő is, és kommentelte a hallottakat.

A hír igaz, tényleg elütöttek ma, de már itthon vagyok és minden rendben lesz. Ne aggódjatok, amint tudok, sietek vissza hozzátok ;) A dokik azt mondták, örüljek, hogy csak egy kéztörés. Mindenesetre jövő héten megyek vissza kontrollra ;) Nem soká találkozunk, jók legyetek: Los.
Gyorsan írtam neki én is „Vigyázz magadra nem soká találkozunk. Holnap délre ott leszünk körülbelül. De nem féltelek, jó az „ápolónőd” ;)
Kaptam pár levelet, és kiírást Kendall képének köszönhetően újra, de mindegy nem bánom, örülök neki, ha az emberek nem ítélnek el azért, mert Kendall lett a barátom. Persze még mindig van köztük néhány, de az utóbbi időben a követőim száma nagyon meggyarapodott. Ahogy átfutottam a kapott leveleimet, szemet szúrt egy névtelen levél. A szívem legmélyebb zugában talán tudtam is, ki volt a feladó.
'Vigyázz a barátaidra kislány, könnyen bajuk történhet. De ne félj, ezek a kis 'balesetek' veled is megeshetnek. Szegény Carlost elütötte egy ámokfutó. Hmmm... milyen érdekes kis véletlen. Ez csak egy figyelmeztetés volt, szállj le Kendallról. H.'
Na, és most mit tegyek? Szóljak Kendallnak, amitől biztos tiszta ideg lesz, vagy várjak még? Azt hiszem, egyenlőre a második mellett voksolok, és megpróbálok magam a dolgok után járni. Miközben gondolkodtam, felkerestem egy régi barátom, Jake profilját. Mindenhez ért, otthon a város hackere ként is ismerik. Mivel, mi már regisztrálásunk óta követjük a másikat, csak rányomtam az 'üzenet küldése' gombra, és már írtam is.
@MillieTaylor07: Szia Jake, igazából annak, hogy írok két oka van. Egyik az, hogy rég beszéltünk, és jó lenne már hallani rólad. Másrészt viszont kéne egy kis segítség a 'Nagy heckertől' Remélem megoldható ;)
Nem csalótam a válasz nem soká jött. Jake mint látom, még mindig sok idejét a laptop előtt tölti.
@Jakeppeno: Szia! Az életem még mindig a megszokott rendben zajlik, de mint látom neked nem. Na mesélj mi a munkád Jake bácsinak? :)
@MillieTaylor07: Nem tudom, hallottad e a Kendall dolgot, de van valaki, aki nem nagyon nézi jó szemmel, őt szeretném valamilyen úton lenyomozni, smseket írkál és fenyeget.
@Jakeppeno: Szépen hangzik... Egyébként hallottam :) Legyetek boldogok, sokáig. Nem tudom, hallottad e, hogy a nyaram egy részét én is LAban töltöm. Már itt vagyok és kerestelek, gondoltam megleplek, de a címen, amit megadtál csak egy férfi nyitott ajtót, mire egy 'bocsánat, azt hiszem téves' kijelentés után leléptem. Olyan gáz volt.
@MillieTaylor07: Hahaha :D Azt hiszem találkoztál a nagybátyámmal. Holnap megyünk haza, most mamánál vagyok, Kansasban. Valószínűleg azért nem találkoztunk, de holnap bejössz akkor hosszabban is beszélgethetnénk. Dél körül érünk haza.
@Jakeppeno: Rendben, olyan három óra táján beugrok. :) Légy jó, vigyázz magadra ;)
@MillieTaylor07: Köszönöm Jake :)
@Jakeppeno: Bárhol lehetsz, a barátom maradsz :)
A délután nagy részét mamával töltöttük, segítettünk neki, beszélgettünk, csak a szokásos dolgok. Viszont a fáradtságom ellenére, mikor lefeküdtem akaratlanul is elkezdtem H-n gondolkozni. Már éjfél körül járt az idő, mikor még mindig nem tudtam elaludni. Úgy döntöttem lemegyek a konyhába, mikor leértem észrevettem, hogy valaki mozog.
-Hát te? - kérdezte, hangja most egy kicsit rekedtebb volt, mint szokott.
-Csak, nem tudtam aludni. - válaszoltam, majd leültem mellé a székre. - És te?
-Ugyanez. Igyál meleg tejet, Mikor kicsi voltam anya mindig azt adott. - lökte felém a poharat. - Van valami oka, hogy nem alszol?
-Megígéred,hogy nem mondod el senkinek? -néztem mélyen a szemébe.
-Persze. - bólintott.
-Van egy rajongótok, aki fenyegető leveleket írogat, ha épp olyan kedve van. Twitter üzenetekkel kezdődött, viszont kaptam már smst is... - mondtam el, végig az smsekkel illusztrálva.
-Kendall tudja? - nézett James nagy szemekkel.
-Senki nem tudja. - ráztam meg a fejem. - Mint mondtam, rajta vagyok az ügyön.
-Ha a terved nem sikerül, vagy haszontalan ígérd meg, hogy elmondod minimum Kendallnak.
-Rendben és te? Hogyhogy nem alszol? - néztem Jamesra.
-Csak Halston hiánnyal küszködök. - mosolygott rám kedvesen.
-Mikor jön vissza?
-Már csak pár nap.

13 megjegyzés:

  1. Mégegyszer mondom, hogy ez a rész is szuper lett! :) Türelmetlenül várom a következőt! ;)

    VálaszTörlés
  2. 18+??? o.O ....HÁT HOGYNE! Igenigenigeeeeeeen :D


    Huhaaa komolyan féltem Carlost "H"-tól,de nagyon kíváncsi vagyok h mi lesz.Remélem h senkinek nem esik baja..főleg Logannek nem ;D
    Várom a kövi részt,és nagyon örülök,hogy egyre többen olvassák a blogodat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi köszi :D Ennek én is nagyon örülök :P

      Törlés
  3. Nagyon jó... és izgi is ! Nagyon jól írsz, és nekem nagyon tetszik a blogod.Ez a H -s ügy elég ijesztően hangzik!
    A 18+ -ra könnyű a válasz: IIIIIGGGGGEEEEENNNNNN!!!!!!!!!!!!
    Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  4. kövit!! naon jókat írsz
    írhatnál ebből sztem regényt is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyelőre nincsenek olyan vágyaim :D de köszi a bíztatást

      Törlés
  5. Na vajon H mit tartogat még nekünk!!? A 18+ jöheeeet!!!! ;DDD köviiiiit!!! ^^

    VálaszTörlés
  6. Jó kis történet. :) 18+ részeket én is olvasnák! :D

    VálaszTörlés