2013. július 20., szombat

Újabb díj :)

Most még nem egy résszel jövök, de fél órán belül felkerül az is, mint már megszokhattátok a szombati napokon :) Egy díjat kaptam újra Lovely Girltől :) Nagyon köszönöm neki.

Akiknek küldeném:
  1. Becca
  2. Lovely Girl
  3. Tami sajnos törölte a blogot :(
Szabályok:
  1. Írj magadról 11 dolgot.
  2. Válaszolj 11 kérdésre.
  3. Írj 11 kérdést.
  4. Küldd tovább 11 blognak. (nem olvasok olyan sokat.. bocsi :D)

1.
  1. Imádom a Big Time Rusht.. :D
  2. Van blog, amit minden nap megnézek.
  3. A barátommal, ketten,. három napot voltunk a nyaralójukban, Balatonkenesén, tegnap késő este értem haza. 
  4. Nagyon kevesen tudják rólam, hogy blogot írok.
  5.  Minden nyáron vállalok diákmunkát, vagy önkéntes vagyok.
  6. Imádom Christina Perri számait. Bármikor tudnám hallgatni :)
  7. Nincs tesóm, de van egy unokaöcsém, aki nyolc hónapos, és minden "tesó helyet" betölt az életemben. <3
  8. Minden nyáron úgy vagyok vele, hogy egy kicsit várom a sulit, viszont ha elkezdődik meg a nyarat.. fene se érti :'D
  9. Kedvenc BTR számom a lost in love ;)
  10. Van egy kutyám és egy macskám, akik valamilyen csoda folytán nagyon jó barátok.. :D
  11. 11 dolgot összeszedni nehezebb, mint gondoltam..  

2.
-Olvasod a blogom?

-Hogyne olvasnám.. minden nap nézegetem, ha tehetem :D

-Ez hányadik blogod?
-Második :)


-Miért kezdtél el blogot írni?
-Szerettem olvasni őket, és bekattant egy ötlet, leírtam és úgy döntöttem akkor már felrakom :)


-Mi volt a jeled oviban?
-Pöttyös labda.. :D

-Mi a kedvenc lány neved?
-Jázmin :P

-Van háziállatod?
-Van egy kutyám és egy macskám :)

-Szoktál kézzel írni vagy csak gépen?
-Ha írok akkor általában az ötleteket leírom gy lapra és itt kifejtem egy Wordben például.



-Honnan merítesz ihletet?
-Nem tudom igazából én se. Csak átgondolom, hogy egy kis izgalom is kéne bele, egy kis szerelem, egy kis megcsalás, veszekedések és így írok valamit :)


-Hol laksz azon kívül, hogy otthon és a szomszéd mellett?
-Pest megyében.


-Mi alapján választod ki a főszereplők nevét?
-Millie a nevemből jött, Adam neve a legjobb barátom miatt :) Samantha azért, mert iCarlyt néztem és Sam megihletett. :D Vanessa meg nem tudom hogy.. Alex az unokaöcsém miatt Ben pedig Benjamin Button különleges életéből kapta nevét. Egyik legjobb film... BTR pedig maradt, ami volt.. hiába.. ők nem változtathatóak :P


-Mi a kedvenc idézeted?
-A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kis emberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy  készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra. A lehetetlen nem tény. Hanem vélemény. A lehetetlen nem kinyilvánítás. Hanem kihívás. A lehetetlen lehetőség. A lehetetlen múló pillanat. A lehetetlen nem létezik. ~ Muhhamad Ali

A kérdéseim nekem is a fentiek, mert tetszenek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése